Een bedrijfscheck betaalt zich uit.

Niets blijft lang hetzelfde en specifieke expertise kan voor diverse verbeteringen zorgen. Michel van der Sar bekijkt uw bedrijf vanuit zijn bedrijfskundige achtergrond en zorgt dat de motor de juiste brandstof krijgt en houdt. Te beginnen met het logistieke proces waarna zal blijken of ook andere bedrijfsprocessen een aanpassing verlangen. Na een grondig onderzoek met als uitgangspunt een gezonde prijs-kwaliteitsverhouding volgt een praktisch adviesplan. Geef ook uw bedrijf de basis voor een gezonde toekomst.

De beste oplossing is vaak niet standaard.

Michel van der Sar bedenkt al meer dan 30 jaar logisch logistieke oplossingen. In zijn advies combineert hij condities, producten en klanten, worden complexe trajecten verbeterd en rijden er geen half lege vrachtwagens rond. Maar ook nieuwe ontwikkelingen, veranderende regels en wetten, Europese maatregelen en duurzaamheidseisen worden in het advies opgenomen. Logistiek maatwerk is het uitgangspunt, voor zowel een eenmalig transport als dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse vrachten.

Neem de juiste afslag
en bel ons voor een vrijblijvend gesprek.

MVO

Ook wij willen Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Gelukkig houdt MVO meer in dan het letten op uitstoot en brandstofverbruik. Ook andere aspecten spelen een rol zoals balans in werk en privé, het welzijn van de medewerkers door naleving Arbo-eisen, een goed rijtijdenschema voor chauffeurs en sportmogelijkheden onder werktijd voor extra vitaliteit bij de medewerkers. Wij willen hier samen met onze klanten en transporteurs over meedenken, keuzemogelijkheden voorleggen en een volwaardige partner zijn. Onze expertise, advies en uitvoering worden vooraf getoetst aan de drie P’s. Het is aan u wat u daarvan wilt overnemen.
  1. PEOPLE/SOCIAAL
    • Eigen medewerkers opleiden in MVO
    • Werk en privé in balans brengen en houden
    • Sponsorring MVO-doelen
  1. PLANET /ECOLOGISCH
    • Actief op zoek naar verbeteringen en innovaties
    • Informeren en adviseren van transporteurs over roetfilters, bandenspanning, schone brandstof etc.
    • Minder kilometers door het verbeteren van trajecten
    • Verkeersveiligheid en geluidsoverlast bespreken
  1. PROFIT / ECONOMISCH
    • Stappenplan duurzaamheid invoeren en begeleiden
    • Efficiënte goederenstroom waardoor er minder brandstof, minder uitstoot en ook minder kosten ontstaan.
    • Tussentijdse opslag van goederen

Onze inzet is medebepalend voor een duurzame toekomst en goed voorbeeld doet goed volgen.
Wilt u meer weten over onze creatieve acties, bel dan voor een afspraak.

Organisatie en werkwijze

Met een klein team staan wij 24/7 klaar voor onze klanten en onze transporteurs. Elk teamlid heeft een eigen vakgebied en onderling hebben wij een specifieke rolverdeling maar zijn ook in staat om het werk van de ander direct over te nemen of op te pakken.
Graag stellen wij het team aan u voor.

  • Michel:
    • HBO bedrijfskunde
    • 41 jaar ervaring op en rond de weg
    • koppelt jarenlange ervaring aan nieuwsgierigheid
    • eerste aanspreekpunt klanten en transporteurs
    • bedenkt verbeteringen en let scherp op de uitvoering
  • Claudia:
    • telefonisch aanspreekpunt opdrachtgevers en transporteurs
    • verzorgt de schriftelijke afspraken
    • coördineert de uitvoering aan de hand van gemaakte afspraken
    • daadkrachtig maar altijd klantvriendelijk
  • Henriëtte:
    • klankbord voor de andere teamleden
    • kritische buitenstaander met een analytische inbreng
    • bekend alle ins en outs van de bedrijfsvoering
  • Hans:
    • verzorgt de administratieve werkzaamheden
    • Hij boekt de facturen in en doet de betalingen
    • Is te bereiken via facturen@easytransport.nl